مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-25اقتصادي

سوت زنی| ماجرای اخراج برخی کارگران یک هلدینگ تولیدی با ادعای نبود مواد اولیه


یک هلدینگ بزرگ صنعتی پیش از پایان سال 1400، به بخشی از کارگران خود اعلام کرده است به دلیل نبود توانایی مالی در تأمین مواد اولیه و عدم توانایی فعال کردن خطوط تولیدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به تازگی موضوع تعدیل 30 درصد از پرسنل هلدینگ صنایع مادیران از طریق سامانه سوت زنی در خبرگزاری فارس ثبت شده است.

براساس اعلام کاربران سامانه سوت زنی ، این هلدینگ بزرگ صنعتی پیرو ابلاغیه اخیر نرخ افزایش دستمزد در سال 1401، در اقدامی عجولانه اخراج 30 درصد از پرسنل خود را در دستور کار قرار داده است.

ثبت کنندگان اعلام کرده اند که این هلدینگ بزرگ صنعتی دارای چهار شرکت و کارخانه است و در سال مالی 1399 بیش از 700 میلیارد تومان سود خالص از اثر تورمی و در سال 1400 بیش از 300 میلیارد سود خالص محقق کرده است و حال از خبرگزاری فارس خواستار پیگیری در این باره شده اند .

ثبت کنندگان این تقاضا عنوان کرده اند که با اخراج این 30 درصد پرسنل، در کنار اثرات زیان بار ناشی از بیکاری برای شاغلان، در واقع خانواده های آنها در سال جدید دچار مشکلات مالی عدیده خواهند شد.

خبرگزاری فارس تلاش کرد موضوع را از مدیران این هلدینگ پیگیری کند، در این راستا در همین روزهای نوروز تماس های تلفنی مکرری با مدیر عامل هلدینگ مادیران (ثقفی)، مدیر عامل شرکت الکترونیک مادیران (مرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| ماجرای اخراج برخی کارگران یک هلدینگ تولیدی با ادعای نبود مواد اولیه

سوت زنی| ماجرای اخراج برخی کارگران یک هلدینگ تولیدی با ادعای نبود مواد اولیه